2a, 3e, 4e och 5e december

2a december: dina framtidsdrömmar.
Förut var jag helt säker på att jag ville skriva egna böcker och jobba på café i Gamla Stan, men det skulle jag aldrig tänka på nu haha. Mode, personlig assistent eller liknande skulle jag nog vilja jobba med.
Jag ska flytta till New York, i vilket fall som helst. I alla fall jobba där några år, och sedan åka hem till Sverige på sommaren eller någonting. Eller på vintern och få en "riktig" jul.
Tänker inte så mycket på min framtid, försöker leva nu.
3e december: en bild från när du var liten.

4e december: beskriv din familj.
Jag har en mamma och en pappa, båda är poliser, och en syster som är... sju? Hon och jag kommer inte överrens nånstans, haha. Sedan har jag en syster från mammas sida, hon är sju år äldre. Mina föräldrar är skilda och båda har träffat någon ny. Mammas pojkvän har en dotter, hon är fem år. Kanske ska få ett lillasyskon på pappas sida också, hur mysigt som helst!
Ibland är min familj sjukt jobbig, men.. vad ska man göra? Älskar dem ändå.
5e december: ditt favoritprogram.
How I Met Your Mother, helt klart! Kan se hur mycket som helst. Kommer ihåg när jag och Olivia sprang ut i shorts och köpte Ben och Jerry och satt och såg HIMYM hela dagen, bästa. Vet inte vad jag ska säga? De flesta vet väl vad det handlar om typ.. I alla fall är det Ted's barn som frågar hur han och deras mamma träffades, och det är det serien går ut på. Han berättar massa upplevelser han haft med mamman, men han har inte kommit till delen där han berättar vem mamman är. Serien är sju säsonger lång, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0