8e och 9e december

8e december: En helt osminkad och ofixad bild.
Tog en bild hemma hos Ebba förra helgen, bra man är. Ser förjävlig ut när jag är nyvaken eller bara osminkad över huvud taget... bara så att ni vet! Det är därför bilden bara är halv, haha.
9e december: Beskriv din morgon innan du går till skolan.
.. jag snoozar fram till 07.30, går upp och äter typ en macka framför tv'n och vid tjugo-kvart i åtta börjar jag fixa mig. Först allt i badrummet, som att borsta tänderna, tvätta ansiktet och sminka sig. Sedan börjar jag dra fram alla mina kläder och kasta runt dem i rummet... sen blir det något fult och efter det har jag asbråttom till skolan! Kul morgon, frida.. kul.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

ORKAR INTE STÄNGA AV CAPS, MEN BILDEN ÄR JÄTTEFIN FAKITIDKT

2011-12-09 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0