Ansiktsmask

Ansiktsmask är det bästa som finns, älskar att se resultatet efteråt (och att göra fula miner när den sitter på, hahah). Denna gången använde jag en som jag köpte på Kicks för 20 kronor bara! Den hette "Warm Mask" och var en rengörande och vårdande mask. Jag har aldrig haft problem med finnar osv, men det är alltid skönt att döda bakterier under huden. 
Känner att jag lägger ut för mycket osminkade bilder, haha. Hatar mitt ansikte när jag är osminkad, vet inte varför jag gör det! Men det blir väl lite så på lovet, antar jag... 

Kommentarer
Postat av: mathilda

åh. världens gossigaste människa. vill bara dra i dina kinder. HAHAHH vilken tönt jag är...

2011-12-29 @ 23:13:06
URL: http://mathildass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0