GOD JUL!

Kan inte fatta att det redan är jul! Helt offatbart, känns verkligen som att det var sommar alldeles nyss! Tiden går så jävla fort... helt sjukt.
På morgonen får jag öppna ett paket, tradition sen jag var liten... fick en mugg som det står "I ♥ shopping" på, jättesöt! Jag och lillasyster gick hem till baba på morgonen och fick lite julklappar där. Jag fick bland annat en plattång, presentkort och att vi (jag, Julia och hennes syster) ska gå till typ the studio och fotas. Får ju mer här hos mamma sen, hihi. Jag är jätteglad i alla fall! ♥
Hur ska ni fira eran julafton? Vad tror ni att ni får i julklapp? Ha en underbar julafton alla fina bloggläsare! Hörs seeen, GOD JUL!
Bjuder STORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0