Heeeelg

Hej på er! Har inte hunnit blogga, men jag tror nog inte att jag hinner så mycket på helgerna. Mer uppdatering på vardagar istället, ingen är ändå vid datorn på helgerna.. men jag försöker. /kbry
Igår drog jag och olivia ut och träffade Elias, Alex, Léon, Gabriel och Wille och chillade lite på söder bara, vi var hemma rätt tidigt... tio tror jag? Hade kul iallafall!
Idag har jag varit och handlat julklappar med mami och lillasyster, har köpt till familjen och lite vänner. Rätt stolt, höll mig under tusenlappen! Men jag ska nog köpa lite mer någon dag, haha. Och nu ska vi dra ut och träffa någon, kanske sover här. Bloggar mer senare hur som helst, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0