Måndag, redan?

Hej på er! Idag har jag som sagt varit på Hollister, ensam haha. Jag åkte med ebba till Mörby C och vände, åkte till city och kollade och åkte hem till pappa på söder och hämtade pengar och åkte tillbaka till gallerian, provade kläder (fick vänta i mer än en timme, förstår inte hur jag orkade..) och sedan stod jag fick jag stå i kö igen för att betala. Och jag hade varken ätit eller druckit, och sovit i ca 5 timmar. Im a real survivor! Helt sjuuukt vad trött jag är. Fick iallfall med mig en tröja därifrån, jättebillig! Men den är mysig och lite udda kanske, dock inte den jag ville ha först men hittade inte den.
Min kamera är död så jag kan inte ladda över bilder, gör det lite senare så att ni får se bättre! Snart kommer elias hit och vi drar väl ut eller nåt. Bloggar mer sen, har lite saker att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0