Ny design, fast inte riktigt klar

Godmorgon! Har nog fixat klart designen nu. Men jag behöver verkligen hjälp av någon som kan göra mellanrum mellan inläggen och menyn, för jag förstår verkligen nada av alla videoinstruktioner jag har kollat på. Skriv en kommentar om ni kan hjälpa mig! Taaaack.
Men vad tycker ni om designen i övrigt då? Lite julig är den väl ändå... Hiss eller Diss?
Dessutom har jag lagt till bloglovin' och blogresponse! Så följ min blogg på bloglovin' (jag kan följa dig tillbaka!) och ställ
en fråga till mig på blogresponse så är du supergullig! Tack, puss.
<br/><a href=

Kommentarer
Postat av: Judith

Jag typ dog när jag såg din header/design fan vad vacker.

2011-12-18 @ 13:07:51
URL: http://judithglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0