TAGGA NYÅR

Sista dagen på året! Vad ska ni göra ikväll, hur ska ni spendera eran nyårsafton osv? Jag har ingen aning om vad jag ska göra, jag Filippa och Olivia hade planerat att vara ute och sen sova hos Olivia men nu har hon fått feber och kan varken gå ut och vi kan inte sova där. Krya på dig älskling! ♥
Hoppas att jag hittar några att hänka eller så, är lite desperat för jag vill verkligen inte vara hemma med föräldrarna. Suck.
Här har ni en årsresumé i bilder, tycker ni jag har förändrats? Bilderna kanske inte är så tydliga, men åh herre vad jag känner mig annorlunda. Mitt liv är helt annat, haha! men som sagt, vad tycker ni? Bjuder på nästan alla bilder, har bara dåliga på mammas dator. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0