1a december: Presentera dig själv.

Presentera dig själv: well, jag heter Frida Wass, för övrigt hatar jag mitt efternamn, jag är en tolvårig liten... tjej, flicka or something like that. Jag bor i Stockholms innerstad med skilda föräldrar, jag har en "riktig lillasyster, en halvstorasyster och en styvlillasyster". Just nu går jag sjunde årskursen på Åsö, men jag är född -99 jaaa. Fyller år 27e januari!
Mina intressen... har inte så starka åsikter om sånt, men jag tröttnar fort på det jag gör. Mode, shopping och mina vänner är väl ändå det jag tycker mest om. Är lite beroende av min iPhone också, sssh.
Däremot har jag starka åsikter om mat, finns inte mycket mat jag tycker om att äta. Jag har fobi för sniglar, maskar osv, hajar, klaustrofobi, clownfobi, och är mörkrädd. Ska vi checka skräckis elleh? Hatar också att vara ensam, måste ringa någon så fort jag är ensam hemma eller i trapphus, haha.
Det här gick inte så bra, avslutar med en.. rätt nytagen bild på mig i alla fall! Inte helt seriös, men den duger.

Kommentarer
Postat av: Judith

VAD SÖT DU ÄR!

2011-12-05 @ 07:49:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0