Aloha bloggen!

Aloha bloggen! Skolan var fett seg idag.. på lunchrasten köpte nån snubbe ut Powerking till mig, gratis. Han ba "visst, varför inte?" Blev lite glaaad, haha.
Drog till olivia efter skolan, hon hade varit hemma från skolan. Vi satte oss och kollade på How I Met Your Mother och åt Ben&Jerry, bästa! Sen vart jag tvungen att dra hem, skulle äta o så. Sen när jag skulle ta sista tuggan av köttet frågade jag vad för kött det var, och såklart var det fläsk. Ville spy och fick panikångest, så jävla vidrigt. För er som inte vet eller har fattat redan, så äter jag inte griskött. men ja, har ingenting kul att skriva så jag avslutar här! bloggar senare!puss
Idag hos olivia ↓

Kommentarer
Postat av: Andrea

Varför sa inte dina föreldrar nått? :o

2012-01-19 @ 20:20:48
URL: http://wreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0