Fredag den 13de

Idag är det fredag den trettonde, oooh. Tror ni på det, att det är otursdag alltså? jag gör inte det, fattar inte meningen.. Jag har iallafall inte haft någon otur idag.
Ska kolla runt om jag kan slagga hos nån inatt, vill inte sitta hemma och ruttna inomhus! Men snart ska jag möta upp mi familia och göra en sak.. kan skriva mer om det imorgon! det är riktigt spännande haha. puss! ♥
Två bilder från idag, tagna med iPhonen. Följ "fridawass" på instagram om ni vill se bilder som inte visas i bloggen osv!

Kommentarer
Postat av: Judith

har aldrig trott på fredag den 13onde men kommer fan börja med det nu.

Nu är jag ledseeen.

2012-01-13 @ 16:43:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0