Fullt upp!

Hola babes! Det är lite fullt upp hemma hos pappa nu, vi ska försöka sälja huset nu och det är fotografering imorgon och visning nästa vecka.. vi har köpt saker för över 4000 endast för fotograferingen? det är säkert värt det, så det är lugnt!
Annars har jag bara lite att plugga för något SO-prov imorgon, åh jag orkar inte! kan skylla på att jag inte har haft tid eller nåt för jag har verkligen ingen lust att sitta och kolla massa azteker och greker och allt vad det är. Som sagt har jag varit hos farmor idag, vi hade halvdag i skolan så jag åkte dit vid ett någonstans, gick lite vilse på vägen.. typiskt mej. Men vi satt och drack te, pratade och lite sånt. Tror inte jag träffat henne sen farfar dog i oktober/november så det var mysigt.
Nu är bibeln slut, haha hejdå!
Bildbrist, bjuder på en bild från förra veckan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0