Godmorgon bloggen

Godmorgon alla! Det är lördag, woop woop! Somnade i soffan igår och när jag vaknade var det såklart SAW på tvn. Jag sket nästan på mig, så jävla rädd för skräckfilmer! Men i alla fall, vaknade för ca en timme sen, har skypat lite med Bella och så, snart ska börja fixa mig och åka iväg till Värmö. Här kommer The Big News.. Vi ska flytta! huset är skiiiit fint, jag får eget badrum, eget rum med stor garderob o allt! Kan göra ett inlägg och visa upp bilder på det om ni vill? Men jag kommer gå kvar på åsö, får pallra mig iväg och sitta på en bussjävel varje morgon. Det blir säkert nice ändå..

Kommentarer
Postat av: olivia

JAG DÖR. Seriöst, ska du? Mamma eller pappa?

2012-01-14 @ 12:54:37
Postat av: olivia

lägg upp bilder på huset sen :)

2012-01-14 @ 14:48:36
Postat av: ANDREA

OMG, hahhaha FRIDA, jag har landställe där! Varje sommar, kommer bli bästa. Vi får ses då, puss älskar dig!

2012-01-14 @ 18:01:56
URL: http://wreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0