Igår kväll..

Hej bloggläsare! Har precis fräshat till mig och ätit lite yoghurt, så nu är jag piggare. Igår runt åtta mötte upp Caroline vid slussen, vi gick hem och lämnade hennes saker och så, sen drog vi ut. Vi köpte lite redbull och garvade åt alla som kollade på oss. En snubbe kom fram och och började snacka med oss, frågade vad vi skulle göra osv och sen fick han reda på åldern och han blev jättegenerad när han fattade att han raggade på småtjejer. Haha stackars han.. men det var jättemysigt att träffa carro efter så lång tid ändå!
Ikväll har jag ingenting planerat, får hitta på något och träffa någon. Bloggar mera sen, puss! kärlek



Kommentarer
Postat av: Elina !

hihi, såg att du hadde gjort jätte fin header till emma.. Jag undrar om du skulle kunna göra en sån till mig asså förlåt men nej, du behöver inte föressten vad fin blogg du har! <3

2012-01-23 @ 22:32:51
URL: http://gair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0