Kirrat kontrakt

Nu är vi hemma igen, har dragit på mig min sköna Hollistertröja och mysbrallor. Skrytmåns yaman! Ska bara vara hemma och chilla, umgås med familjen och sådär.. behövs ibland!
Vi har kirrat kontraktet till huset nu, vi svängde förbi och gick runt på tomten. Det är så sjukt ballt, det är mitt snart fan! De har bland annat berättat att grannen har en häst som går ute på deras tomt på sommarn, man kan bygga pool och massa mer. Sen är området så sjukt mysigt! Man kör in på området och det är riktiga rikemanshus och lugnt. Vi flyttar in den 14e maj, och då ska jag ha världens hemmafest och massa sleep-overs. SÅ JÄVLA GRYMT!
Här är lite bilder dårå, den första tog jag när vi stod utanför och de andra är "annonsbilder". ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0