Le brunette

Jag färgade håret igår, eller irma gjorde det då but still! Hon var värsta skakis men jag däremot kunde inte bry mig mindre. Det blev skitsnyggt ändå tycker jag, naturligt och framför allt så försvann mina orange och gröna nyansen och utväxen är poff, borta. Så det är nice! Ska färga blondt lite senare tror jag, men det gör jag hos frisösen. Skulle egentligen ha gjort det först men nu fick jag värsta kicken och var tvungen haha. Vad tycker ni om resultatet? Passar jag bäst i ljust eller mörkt hår, och blev det snyggt? Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Irma

KOMMENTERA FÖR FASIKEN, JAG VILL VETA OM JAG ÄR DUKTIG ELLER INTE

2012-01-18 @ 21:20:22
URL: http://bison.blogg.se/
Postat av: Frida

HÅLLER MED IRMA!

2012-01-18 @ 21:29:46
URL: http://wafrida.blogg.se/
Postat av: Fiiint :)

Snyggt, vilken nyans/nr vad denna sublime moussen?

2012-02-25 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0