natti!

Hej hopp gummisnopp! driver, hej på er alla bloggläsare! Kom hem för ett tag sen, var ute med Judith och Amir, vi gjorde inte så mycket, chillade runt och hade snöbollskrig. Haha judith drog ner mig på marken o allt, våldsam tjej!
Här hemma har jag badat och så, försökt skrubba bort randen på mina armar och händer. Jag köpte en ny Dove-kräm när jag var med bella, och den skulle ha en "sommer glow"-effekt och istället har jag nu en fjortisrand på armen och en helt orange hand. Haha, så lyckat! Ska gå och försöka lämna tillbaka den, går det med krämer ens? Nu ska jag krypa ner i sängen, måste upp tidigare imorgon. godnatt, massa kärlek


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! :)

2012-01-19 @ 13:11:44
URL: http://emmalidmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0