Nyårslöften

» Börja träna «
Jag fick ett träningskort på Friskis i julklapp och det ska jag använda! Ska försöka med tre gånger i veckan minst och jogga på våren/sommaren.
» Inte äta onyttigt på vardagar «
Det kommer bli en riktig jävla utmaning, haha. Men ändå, finns så mycket annat man kan äta.
» Börja plugga «
Glömmer alltid bort att plugga till prov, och sitter helt oförberedd och håller på turen..

Jag har valt några rätt vanliga nyårslöften hehe, men jag hoppas iallafall kunna följa dem får så jättesvåra är de väl inte? "Skylten" är jätte ful men jag hade jättetråkigt och satt och lekte.

Kommentarer
Postat av: Annie☮

Skit snygg desigN! HAr du gjort den? :D

2012-01-01 @ 16:43:50
URL: http://annieelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0