Scones

Godmorgon! Vaknade för en stund sen, och har precis bakat scones. Det var ett tag sen men det är så sjukt gott, hihi. Så det äter jag nu, lyssnar på lite musik och så.  Håller på att ladda ner Gimp 2.6 också! Det kan vara kul att testa lite mer än photoshop.. men senare idag ska jag tvinga olivia upp ur sängen och få henne att göra något med mig för jag har så jävla trååååkigt. Men ha en bra dag, så bloggar jag senare! Jag har varit lite ofokuserad på bloggen under veckan, men nu blir det bättre. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

gott med scones!

2012-01-22 @ 15:03:04
URL: http://attpussas.blogg.se/
Postat av: Amanda Pell :D

Jag kan inte kommentera på några av dina inlägg förutom på de inlägg som redan är kommenterade, något fel? :o

Tänker iaf lämna en kommentar på ditt senaste inlägg ''tuffa bruden säger ifrån''.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKa din blogg btw, har precis börjat läsa den men är helt in lööve ;)

Iaf, har märkt att du liksom jag är lite av en märkes nörd, så jag vill att du ska svara på min personliga frågestund till dig och kanske svara i ett inlägg? :D



1. Favorit plagg? (BILD)

2. Favorit märke?

3. Favorit ''outfit''(BILD)

4. 'Vill ha just nu klädesplagg' (BILD)

5. Snyggaste och fulaste märkesplagget man kan bära. (BILD)

6. Märkesplagg som är inne just nu eller som du tycker är snyggt (BILD)

7. Snyggaste märkesväskan (BILD)

8. Snyggaste märkesskorna (BILD)

9. Lista 5 snyggaste märkeströjorna (BILD)

10. Lista 3 snyggaste märkesbyxorna (BILD)



Skulle vara så otroligt kul om du gjorde dethär!

Kramar från Amanda P.

2012-01-24 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0