Varför är måndag så långt från fredag och fredag så nära måndag?

Godmorgon bloggen och alla bloggläsare! Vaknade nyss, har druckit lite oboy och sitter och kollar på massa kläder. Papi åkte iväg till Las Vegas imorse, jag är så sjuuuukt avis. Men jag har visat honom massa saker jag vill att han köper till mig. Hollister, Abercombie & Fitch, Victoria's Secret, Juicy Couture, Jeffrey Campbell... åh! Lite nice att det är min födelsedag snart också, så han kan köpa allting från USA!
Jag har annars inget planerat idag, söndagar är sämsta dagen när alla sover, man kan inte vara ute länge eller någonting.. men får försöka hitta på något! Bloggar senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0