Webcamfun

Hola all my loca people! Jag är så sjukt seg idag. Jag skypade med judith och olivia fram tills nio för att de skulle äta frukost och sen sov jag i ca två timmar innan de kom hit och vi gick och la oss. (åh vad socialt..) Vaknade vid sex och tog alla mina saker och gick hem till mami och hela kroppen började skaka, vet inte varför.
Jag kopplade av med lite varmt bad och te, finns ingenting bättre! Så där har ni förklaringen till min dåliga uppdatering haha. Nu ska jag titta på film med mami och kanske bloggar lite mer sen, beror på hur jag mår. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Nicita

Gör du gratis designer? :)

2012-01-06 @ 02:36:21
URL: http://lifeasteens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0